hur kan folk vara så dumma ??

tjena alla...



jag fattar inte varför folk vill förstöra andras liv..


avslöjar fjortis fan om orkade inte blogga igår....:
det är ingen som bryr sig om man kopar nått dah,INGEN,precis samma sak äre med dig det är ingen som bryr sig om dig!!!
och det är jag som gjort om bilderna



SVAR: det är folk som bryr sig om mig men du kan F*N ta dej i arslet..
Jag bryr mig inte ett jävla skit om såna som du...
Jag har iaf vänner såna som kommenterar så här tar jag bort direkt...

Jag lever mitt liv säger vad jag vill det är min blogg om du inte gillar vad jag skriver så kan du fan ta och dra för jag säger fan vad jag vill du bestämmer inte över mig!!!!!


nu ska jag gå KRAM // erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0