orkade inte blogga igår....

hej alla...

Jag orkade inte blogga igår för att en grej hände...

Tänker inte berätta det här på bloggen..

Men jag kan säga 1 grej..

Ni som gjorde det mot mig sårade mig verkligen..

Hur kan ni göra så här mot mig ??

Ni vet mycke väl vad den där människan betyder för mig..

Hur kan ni ??

Den människan betyder mer än något annat för mig sen gör ni så... :|

Jag ska vara med dom personerna idag och reda ut det här..

Ska inte berätta vart jag ska...

Sen när jag kommer hem ska jag inte berätta vad vi pratade om eller hur det gick...

Ni kanske förstår varför...

Men nu ska jag fixa till mig så KRAM på er alla // erika :|

Kommentarer
Postat av: Sanna

Erika gumman lovar att aldrig göra om det jag är så jävla ledsen för det men jag tänkte mig inte för jag var dum jag kan dra åt helvette om du vill det jag gör vad som helst<3<3<3<3<3du kommer alttid finnas i mitt hjärta och jag kommer alltid att älska dig vad som än händer<3<3<3<<3<

2010-05-31 @ 07:17:30
URL: http://sannizensliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0