SANNA & MAJA!!!!!!

Tjena alla...

Ska bara säga en grej..

SANNA och MAJA jag förlåter er för det ni gjorde men snälla söta rara underbara ni gör bara inte om det..

Ni kommer alltid finnas i mitt hjärta och jag vill inte att du sanna ska dra åt helvete rättare sagt vill jag att du ska komma till mitt hjärta istället...

NI tjejer har VIP till mitt hjärta och ingen annan... <3<3



minns ni det hära då ??? :)
Det gör iallafall jag...

SANNA & MAJA ni är världens underbaraste tjejer och jag älskar er över allt annat på jorden... :love:

Jaa nu har jag iallafall skola sitter i ett grupprum med en person...

Om 20 minuter ska jag ha matte..

Och sen ska  jag äta lunch kl 11:50
Det är jätte äcklig mat idag...
PANBIFF fy vad äckligt tycker jag...

Vad har ni för mat på skolan idag då ??

Tänkte ha en liten frågestund på bloggen eller vad säger ni ??

FRÅGA på bara...

Svarar på alla frågor bara om dom inte är för personliga...

Vad har ni gjort på skolan idag ??
ni kan ju kommentera och berätta skulle vara kul att veta hur ni har haft det på skolan..

Våran skola är inte så himla bra tycker jag..

Men det är ju bara 18 dagar kvar tills ♥ SOMMARLOVET♥

det här sommarlovet kommer äga så j*kla hårt..

Men nu är det inte länge kvar innan jag ska ha matte .. ;(

Tycker inte om matte som vissa vet...

Men efter lunchen ska jag vara med maja julia lisa och matilda på rasten vi ska sitta och göra kransar av maskrosor har 1 på mig nu ni får bilder sen på mig och min outfit idag...

Den är verkligen sommrig...

Nu ska jag gå KRAM // erika :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0