Någon väckte mig nyss :(

Tjena alla..

Min kille jonte och philip väckte mig nyss..

JAG: hej

JONTE: hej

JAG: vad F*N vill du

JONTE: sover du ?

JAG: JAAA du väckte mig

JONTE: HAHAHAHA vi har varit uppe sen 4

JAG: hejdå

JONTE: hejdå


Det var mitt och jontes samtal för några minuter sen..

Sen hade dom ringt mig också kl 02:07 GUD
Fast då svarade jag inte för då hörde jag inte..

Jaa nu är mamma ute och går sen när hon kommer hem ska vi göra oss klara för att gå på stan..

Ska köpa skolavslutnings kläning (rosa) och ett par skor som är vita och rosa tror jag..

Men iallafall det viktigaste idag är att jag ska vara med sanna maja och jonte :)
GUD vad vi ska ha kul och GUD vad jag ska krama om sanna..

har SAKNAT dej GRYMT mycke DUMMAN min <3<3<3<3<3<3<3<3
DU FÅR ALDRIG FARA BORT IGEN UTAN MIG ELLER MAJA <3<3
KLARAR INTE 1 VECKA UTAN ER <3<3<3<3<3<3

Men ja vad ska man säga mer ??

Igår var F*N as kul det går inte förklara med ord jag serri dog jag hade as kul..

DRACK faktiskt 1 burn igår :) (en stor)
Det var ganska roligt för att jonte fick 4 klunkar philip 2 och jag tog resten...
nu kan få en bild på hur mycke jag drack..

 
Så där mycke drack jag från det röda strecket till ända ner.. :blush:

Det var as gott <3<3<3

Jaa asså vad ska man säga mer ??

Har som inge mer att säga ni får bilder på det jag har köpt när jag kommer hem från stan KRAM// erika <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0