MAJA du jag och sanna 4 ever!!!!

Tjena alla..

Fick bara en sån extrem blogglust nu vete tusan men mina fingrar ville bara skriva ett underbart inlägg..

Så ni kan väl få 2 inlägg ska till maja gumman lite senare ikväll..


Var på stan i onsdags med en kompis köpte

Ett par stora glasögon
Bild kommer när jag kommer till bergsbyn..

Och rosa och gult nagelak..


Ja vad kan man säga mer..

Idag var det ju skola alla 6:or fick veta sina klasser på kanal GUD vilket LIV...

Men jag vet ju redan min klass och den ÄGER fet längtar som tusan till hösten..

Jag tror jag är SJUK jag längtar till SKOLAN snälla HJÄLP mig någon..

ASSÅ någon av mina kompisar ser det här så påmin mig att ta med mig sladden som man laddar över bilder till datorn..

Skicka ett sms till mig snälla någon PLZ..

Men ska fortsätta lyssnas på musik nu hörs kanske sen KRAM// erikka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0