KLIPPAN imorgon TAGGAR lagomt <3<3

Tjena alla..

ÖJJJ ALLA 6:OR PÅ BERGSBYKYSKOLAN!!!!

ALLA SKA TILL KLIPPAN IMORGON!!!!!!!!!!!


Och alla för er som inte vet vad klippan är så är det en fritidsgård i BERGSBYN<3<3<3


♥♥♥BERGSBYN IN ME HEART♥♥♥

ÄLSKAR VERKLIGEN BERGSBYN


Men vad har ni gjort idag ??
jag har varit i bure och hälsa på min mamma överaskade henne verkligen för jag och min syrra sara for dit utan att säga något..

Så när hon såg mig gå där så sa hon DET ÄR JU ERIKA...
Och yvon ba VART???

Mamma där

Sen när jag kommer in så blir man överfallen av flera hundar...

Men sen har min mamma fått 5 nya kattungar som är minst 1 vecka gammla så himla sööta dom var...

Men mins ni den där katten som jag vissade för jätte länge sen ??

Här kommer det en bild på den


Den vill jag ha ska försöka få mamma att ta katten..

Men nu ska jag gå KRAM// erika <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0