jätte rolig dag idag ;)

tjena alla...

Det var ju skola idag.. :(
Men det var en as rolig dag idag iaf i slutet..
Då hade vi NTA med engelska, matte, idrotts läraren helena hihhi.... :)

Men det var jätte roligt för att vi gjorde en vulkan sen skulle vulkanen få ett utbrått och det var tjej och kill grupper...

6:ornas tjejer
5:ornas killar
6:ornas killar

jaa ni fattar väl...

Skulle försöka lägga in bilder på vulkanerna tidigare idag men jag har inte orkat än... (LAT) :)

HAHA jag och anton vi sprang typ runt med citroner i munnen det var as kul sen gjorde madde och maja samma sak hahahha.....

Men iallafall så var det en jätte rolig dag idag tyckte jag även om vi gick till 14:40
Är så glad idag vet inte varför... är bara glad...

Imorgon är det ju torsdag :(
föresten mitt specialarbete som jag berättade för något inlägg sen...

Mitt specialarbete handlar om ♥ JUSTIN BIEBER ♥ :love:

KRAM på er alla // erika ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0