har tråkigt :(

Tjena alla..

Har tråkigt


Jag:
Är singel: nej
Saknar någon just nu: JAAAA
Är rädd för att bli övergiven: JAAA
Svär ofta: JAAA
Sjunger i duschen: nej
Är en morgonpigg person: NEJ
Skulle kunna ha pyjamas på mig i skolan: NEJ
Är kär i kärleken: typ lite
Skrattar åt mina egna skämt: kanske
Vill ha barn: kanske

Har du:
Piercingar: Öronen
Syskon: per lena sara kiim kriis emil viktor
Pojk/flickvän: jaa
Jobb: Skola
För många vänner: nejnej
Rymt hemifrån: nej
Färgat håret: jaa
Bra självförtroende: sådär
Sagt "jag älskar dig" till någon: jaa
Varit kär: jaa självklart
Gjort något olagligt: nej
Somnat i skolan: jaaa på engelskan
Brutit ett ben: nej
Tappat bort mig i min hemstad:  nej
Sett en fallande stjärna och önskat: nej
Varit otrogen: nej aldrig
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra: nej
Smugit ut utan lov: nej
Ljugit om var jag är för mina föräldrar: nej
En hemlighet som ingen vet: kanske det
Varit på en blind date: nej
Sovit en hel dag: nej
Somnat gråtandes: jaaa

Sista personen som:
Sov i din säng: jag
Fick dig att gråta: mins inte
Du delade en dricka med: jonte sanna maja
Skrek på dig: minns inte
Du fick sms från: kalle

hahahah hade jätte tråkigt...

Ska vara med maja och jonte idag sen kanske några till vet inte än...
ska ta bussen som är i bergsbyn 12:30

Sen får vi se när jag kommer hem ska gå nu KRAM // erika :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0