GODMORGON!!! <3<3

godmorgon på alla söta bloggläsare!

SANNA kommer HEM i KVÄLL ♥

Vad ska ni kära bloggläsare göra idag ??

Jag ska gå på stan med LINA <3 idag.. :D

Sen på kvällen blir det världens underbaraste killen i världen MIN älskling <3<3


Men just nu så lyssnar jag på musik och min katt ligger i min säng :)

Jag har en as rolig film på han när han var ute i gräset igår sorry så kan jag inte lägga upp videon för det är något fel på datorn..

Men min katt som heter sixten som alla vet..

När han var ute och gick runt i gräset med koplet som jag höll i så försökte han smita han hoppade som fram men eftersom koplet var så kort så flög han bakåt igen hahaha...

Juste eftersom jag kan ta fler bilder på min mobil nu så kommer ni få fler bilder från skolan fler dagens outfit..


Sen så hade jag tänkt fråga er BLOGGLÄSARE vad ni vill se mer i bloggen..

Ni kan kommentera alla förslag så ska jag försöka uppfylla det ni vill se mer i bloggen vad säger ni om det ??


FÖRSLAG:
1:mer bilder
2:mer tävlingar
3:mer om din vardag
4:mer om dina läxor
5:mer om dina kompisar


HAHAHAHA kom inte på fler men där har ni lite förslag..

Jaaa ni kan väl få en dagens outfit nu:


SÅ ser min outfit ut...

Här kommer två bilder på världens gulligaste katt


SÅÅÅÅÅ SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT


SÅÅÅÅÅÅÅÅ  SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT


Men jaa vad ska man säga mer ??

JUSTE imorgon ska jag och mamma på stan först sen ska jag vara med sanna maja och jonte..

Kan inte säga riktigt än vad vi ska göra det får ni veta imorgon blir mycke bilder då...

KRAM// Erika <3

Kommentarer
Postat av: Linnea<33

1:an:D



Har VECKANS BLOGG på min blogg:D

Anmäla??

2010-05-14 @ 12:01:30
URL: http://linnealinneaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0