dom efter längtade bilderna!!! <3<3

Tjena alla...

Här kommer bilderna

Fredan på lunchen..


anton skulle äta mat det gick ju jätte bra hihihi :D


hahha vem kan vara elvis då ???


hahhaha snyggingen ;)


hahahah philip :)

LÖRDAG:


mixi <3<3


två små kattungar :)

SÖNDAG:


HAHAHAHA men philip äckel :D :D :D

MÅNDAG:


jag och MAJA <3<3


hahahah vem kan det vara som äter bajs ??? :O


HAHAHAH lucas ;)


hahahahaha PHILIP inne i sy slöjden


arvid och ted, Arvid försöker fixa en cykel eller nåt sånt :) (snygga kalingar arre)

IDAG:


HAHAHHA abbe K snyggingen ;)


HAHAHAH abbe K igen ;)


abbe K igen ;)


"vi är bara vänner" HAHAHAHHA ;)


lucas och abbe K :)


jag och lucas ;)


ALBINA k gå inte iväg från mig :(


hahahaha lucas snygg mobil du har :)


sanna albina och lucas. Varför är du sur lucas ??


gud vad du är söööt albina ;)


hahhaha lucas


lucas :)


lucas igen... (snygga kalingar) ;)


hahaha :P

Sådär nu får ni nöja er med bilder ;)

Heller gud nu måste jag gå och duscha KRAM// erika <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0