björkskolan idag :)

Tjena alla...

Så här har min dag varit..

Vaknade 07:45
Började hyperväntelera för jag fick slut gratis sms så då klädde jag på mig när klockan var 08:00
Så drog jag till statoil (stavarn) och köpte refilkort sen drog jag till björkskolan vi skulle hälsa på där idag :D

Sen när vi kom dit så gick vi in i vårat klassrum eller någons klassrum och satt oss sen så gick 6:orna iväg och 7:orna gick till matte sallen...

Då skulle vi lära känna varandra så vi gjorde en liten lek eller något sånt..

Sen hade vi rast kl 09:45 till 10:00 och då satt vi inne och snackade jag, isabella, elin, elin, jjonatan, ruben mm asså det var as många vi satt bara och sanckade...

Medans några andra körde GH.

Men vi hade jätte kul sen efter lunch som var kl 11:10 så drog vi till BODA BORG...

det var as nice
I min grupp så var vi

Patrick
emilia
malin
jag
en till kille som jag inte minns vad han hette :blush:

Men det var as kul för våran ledare som var då patrick han var as klantig i sprängaren så tappade han den där lappen som man öppnar banor med den tappade han så då vart vi tvugna att prata med en annan grupp som hjälpte oss men dom sög på sprängaren...

Men till sist så fick vi den där lappen..

Men nu ska jag gå KRAM// erika <<3<33

Kommentarer
Postat av: Emilia

haha det ägde med den där Patrik!En klätterapa som är höjdrädd HAHAHAHAH! längtar till 7an!:)

2010-05-04 @ 17:34:39
URL: http://emiliaalind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0