bilder!!!!

tjena alla..

Nu kommer bilder från onsdag...



hahahha sixten


hahahaha arvid och lucas s :P


hnahahaha anton


maja och madde två helt underbara tjejer <3


jag och maja hahahhahah det såg mycke roligare ut från mitt och majas håll :) hihhiihi


maja och madde äter citron :P


albina kliar sig på kinden ;)


hahahah arvid


jag och madde sen ser man amanda i bakrunden och lite fler folk också...


hahaha 6: ornas tjejers vulkan... (snygg blev den)


5: ornas killars vulkan vilken snygging det blev ;)


på dena vakra bild har vi anton arvid teres martin och våran lärare helena :)


en sån vaker bild på mig (NOOOOOOOOOOOOOOT)


hahaha det där är jeff sen ser man halva simon och isac i bakrunden han i gråt...


hahahha hade nyss satt på jeffs axlar :) det var as roligt... ( det är albinas sko och byxa om syns)


HAHAHAHA äntligen lykades jag ta 1 bild på simon (joannas kille)


hahahha kolla värsta raggar bilen ;)


så himla söööt liten kille han går i 1-2 a


såååå himla söööööööt (minns inte vad han heter)

men nu ska jag gå KRAM // erika ;)

Kommentarer
Postat av: DJÄRVEN

JAG ÄR BÄST :B :D

2010-06-03 @ 16:31:10
URL: http://nontong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0