bilder från kvällen <3

Tjena alla...

BILDER KOMMER NU....


ÄLSKLING <3


burn <3<3


ÄLSKLINGEN när han hade blivit sminkad klart så söööt han blev <3<3


MAJA när hon hade målat klart naglarna ena handen blev rosa och den andra gul <3


SANNA & MAJA <3<3<3<3<3<3


SANNA JAG & MAJA <3<3<3<3


BURN <3<3<3<3 MAJA i bakgrunden <3<33<3


ÄLSKLINGEN MIN när han skulle tvätta bort sminket <3<3<3


Vem kan vara som är under masken ???


JO DET VAR JAG <3<3<3


så här såg jag ut ikväll fråga inte varför...


det står LOOSER  i min panna och på kinderna står det PUSS och FJORTIS..


ÄLSKLINGEN MIN <3<3<3


MAJA gav jonte onda ögon kom inte ihåg varför..


hahahha jag och MASKEN <3<3<3


HAHA söööta vi är <3<3<3<3<3<3

Ska dra nu KRAM// erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0