BILDER´!!!!!!!!!!!!!!!!!<3<3<3<3<3<3<3

Tjena alla...

nu kommer bilder



SIXTENS lilla syster <3<3


Hon igen lite vindögd är hon men så SÖÖÖÖÖÖT <3<3<3<3


HAHA min nya och SÖÖTA kompis ELIN <3<3


HAHAH sixten vad gör du ???


jag i mina nya glasögon visst är dom snygga..


jag och jonte <3 klaga inte på bilden jag kunde inte hålla mobilen stilla.. :blush:


JAG igen ego ego ego ...


HAHA sixten så söööööt <3<3<33<3


HAHAHAH vilken fin bild det var meningen att göra piece (stavarn) inte fack you haha sorry :(

SÅ då var det slut på billder :(

KRAM// erika <3

Kommentarer
Postat av: maja din kompis i 5b

söttttttttttttttttttttaaaaaaaa du gumman längtar efter dig <3<3<33<3<3<3

2010-05-09 @ 19:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0