älskar alla söööta kommentarer från bloggläsare <3

Hejsan alla...

Jag älskar verkligen alla söööta kommntarer mann får från bloggläsare..

svar på kommntaren: tack så mycke men jag har det ganska ofta min lilla knor på skallen men den blir inte alltid bra så jag skippar som att ta bilder på mig med den..

Men ska försöka ta mer bilder..

Men vissa tycker att jag ser ut som en fjortis med den så jag har den bara nån gång sådär eftersom mitt hår blir jätte konstikt efter jag tar ut det..
Nu kanske jag får någon kommentar där det står plata håret efter det då..

Men det är inte så lätt att platta mitt hår för det blir aldrig rakt efter jag har använt min platt tång... :(
 
men nu till något annat..

JAG är as stålt över mig själv fast jag inte har gjort det än..

Jaaa nu kan ni ju undra vad jag ska göra...

jag ska ta och CYKLA till bergsbyn det kunde mann f*n inte tro om mig...

Jag är typ den lataste människan på jorden..

men ska iallafall cykla dit..

men nu kanske ni undrar vem jag ska vara med där..

JAA vem kan det vara ??

ni kan klura på det ni hihii... :D

Jag ska snart ta mig något att äta innan jag drar..

Vet inte vad jag och personen jag ska vara med ska göra än...
men det får se

KRAM// erika ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0