LUND <3<3<3

Hej alla mina bloggläsare där ute..!!!!
är i lund nu :) hos min kompis lina :)
Ska slagga här ikväll... vi ska inte slås hah :D

sen imorgon drar vi till nallo <3<3 ska åka snowbord där kommer inte gå bra precis..
sen på måndag INGEN SKOLA LOVE IT <3<3 :love:

ska vi köra en liten dagens ???

Dagens kläder: svarta byxer svart linne och vit linne ( är inte emo ) :)
Dagens smink: inge smink idag :( hur kan jag ??
Dagens roliga: arvid att få ta bussen som gick 13:45 idag
Dagens tråkiga: skola
Dagens köp: inge är pank :( :(
Dagens dråg: ingenting knarkar inte

haha kul va ??

Jo frågestunden ska ta och sätta mig ner vid datorn när min dator funkar den är just nu hos salle och ska rensas igenom :D happy face!!!

men nu ska jag fortsätta med det jag hålde på med KRAM //erika :P ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0