kvällen blev as lyckad jippi =)

Hej alla mina sööta bloggläsare där ute förlåt för dålig upptadering jag hade bara så sjukt kul igår typ var med bell och jag tror han hette timmy hihi...
Vi skulle börja se på en film tsm men då ringde timmys mobil och då for bell och timmy ut men sen så kom dom tillbaka och då var jag med dom tills klockan var .. : .. haha ni får gissa er fram vad klockan var..

Okej en letråd .. : 30 kommentera vad ni tror klockan var när jag slutade vara med dom haha..
Vi hade iallafall ganska kul timmy var as snäll mot mig typ men ganska tyst var han också men wahtawer...

Nu gör jag ingenting har bara almänt tråkigt som vanligt ...
jag vill se den där filmen jag såg igår igen den var sjukt bra trodde jag skulle bli jätte rädd var ganska leskig men minns inte vad den hette men har bätt bell fixa den nästa gång jag kommer på min dator...

ska vi köra en liten dagens ??

Dagens kläder: svarta mjukisar svart linne (INTE EMO)
Dagens smink: inge smink idag
Dagens lunch: mjölk och flingor
Dagens middag: takos :)
Dagens kompis: ingen orkar inte
Dagens köp: ingenting har inga pengar :(
Dagens bästa: ingeting
Dagens sämsta:  ingen film att se och att mamma sätter igång damsugaren :mad:

så där ja ska typ dra nu bloggar kanske sen KRAM// erika <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0