JÖRN här kommer JAG!!!

hej alla mina bloggläsare jooo nu sitter jag här vilken överaskning skulle igentligen sitta i köket nu och äta frukost men vill inte ha någon frukost...
Sitter och väntar på min kompis lina och hennes lilla syrra elvira och deras mamma dom ska hämta mig kl 09:00..
min katt har lite damp just nu han springer runt hoppar på allt han ser och han hoppade på mig och satt in klorna i min mage gud vad sur jag blev.
Men snart ska jag göra mig klar kanske borde göra någon maka eller vad säger ni ??


Tänkte bara göra en liten rolig grej

Dagens outfit: svarta mjukis byxer svart line rosa tröja (jag är inte emo bara för att jag bär svart)
Dagens bästa: snowborden lina
Dagens sämsta: ingen musik
Dagens kompis: lina elvira
Dagens köp: liftkort (hamburgare)
Dagens viktigaste: snowborden lina
Dagens kille att vara med: ingen tror jag
Dagens: tjej att vara med: lina elvira


HAHAHA blir alltid lika glad när jag gör det där.
Men när jag kommer hem från görn eller oj storklintan ska jag ju till så skriver jag ett litet inlägg på bloggen vad som hände ibaken idag gud vad kul det kommer bli men jag ska försöka få lina in i skogen men hon kommer vägra så då kommer jag få köra den själv och ni får sen veta hur det gick men smsa mig om ni vill kommer svara på alla sms jag får...♥

20 min kvar tills dom kommer och hämtar mig ungefär gud vad kul det här kommer bli ska försöka sova i nilen får se hur bra det går haha inte så bra tror jag.

JO förästen vad tycker ni om bloggens nya header ?? den är min underbara vän LENNE  som gjorde den till mig igår älskar dej bruden måste vara med dej snart gumman <3<3

LYSSNA PÅ DEN HÄR LÅTEN SNÄLLA --------> http://www.youtube.com/watch?v=NAHbYtUC2DI&feature=player_embedded R.I.P ELLINOR <3<3 ELLINOR DU ÄR SAKNAD AV ALLA DINA VÄNNER JAG KÄNNER INTE DEJ MEN SNÄLLA KOM TILLBAKA ALLA DINA VÄNNER VILL HA TILLBAKA DEJ DU ÄR SAKNAD OCH ÄLSKAD AV HELA VÄRDEN DU TOG LIVET AV DEJ DU VAR BARA 14 ÅR DU HADE HELA LIVET FRAMFÖR DEJ MEN NU ÄR DU BORTA DU LÄMNADE OSS FÖR 1 MÅNAD SEN.....

visst är det hemskt??

men nu ska jag gå dom är på väg nu KRAM// erika<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0