asså min arm serri lär jag mig aldrig ?? =(

Hej alla mina söta bloggläsare har ju varit i storklintan nu det var jätte kul...
HAHA!!! Linas mamma hittade typ inte dit så vi hade en väg bevisning det var kul men när vi kom dit så köpte vi ju lift kort sen så började vi åka och det gick bra tills jag ramlade och skadade min arm igen och nu har jag lite blå märken och så (stavarn)

Men jag fick med lina i en skogsväg sen fick jag köra skogsvägarna själv =(
men det var jätte kul..

Jag har haft en jätte bra dag idag vad har ni gjort idag då ??

men nu ska jag fortsätta med det jag håller på med nu KRAM //erika <3<3

PS: kommentera om vad jag ska ha för tävling kom med förslag snälla <<3<<3 DS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0