ska bara säga 1 grej

Tjena alla...

Ska bara säga 1 grej så inte alla tror fortfarande massa grejer...

DET ÄR SLUT MELLAN MIG OCH JONTE!!!!!!!!!!!!!!!!

TRO DET ELLER EJ MEN DET ÄR SANT!!!

NU VET JAG ATT ALLA TJEJER KOMMER BLI JÄTTE GLADA OCH ALLT MEN JAG BRYR MIG INTE!!!!!

JONTE OM DU SER DET HÄR SÅ SKA DU BA VETA ATT DOM 2,2 MÅNADERNA HAR VARIT DET BÄSTA I MITT LIV OCH JAG HOPPAS ATT VI FORTFARANDE KAN VARA VÄNNER OCH UMGÅS SOM FOLK...

KOMMER VERKLIGEN SAKNA TIDEN MED DEJ....

RING MIG OM DU FÅR DET JOBBIGT OCH VILL SNACKA....

KOMMER ALLTID VARA DIN VÄNN SÅ DU VET...

HA DET BRA NU JONTE...

Föresten ska någon på NH discot nästa vecka ???
Isåfall kommentera...

Så kanske vi mötts där...

Jaa jag fick en toppen idé kan ju ha bloggträff på NH discot alla som känner igen mig gå fram och hälsar till mig..

Var inte blyga..

Säg gärna vad ni heter och att ni läser om min blogg och kanske ger mig några tips och så jaa ni fattar väl...

Jaa vad ska mann säga mer ??
Imorgon är det skola :(
Men jag tror det blir en rolig skoldag imrogon vet inte varför känner mig bara på det....

men nu ska jag gå KRAM // erika :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0