ni är mitt allt <3<3<3

hej på er alla...

Jag ska försöka blogga mer..
jag ha inte orka blogga för att vissa grejer har hänt som jag inte tänker skriva här på bloggen....

Dom som betyder mest i mitt liv vet vad jag pratar om...

Jaa vad ska ni göra idag då bloggläsare ??
Jag ska jobba idag igen...
Igår var jag med maja janki erik och isa i bergsbyn..

Först var det planerat att jag och maja skulle bara vara inne och se film men då smsade jag erik och så här var smsen....

JAG: hej är du i bergsbyn ?

ERIK: ja vadå då ?

JAG: jag är också där.. Är du hos isa ?

ERIK: ja

JAG: vi kommer snart

ERIK: okej

JAG: vi kommer om 10 min

ERIK: okej

SEN gick vi upp till dom och snackade medans erik janki och isa tvättade eriks smutsiga bil (han har en BMW)

Sen så gick jag maja och isa in till isa en stund och snackade medans killarna skulle byta däck på bilen... HAHAHAH

Sen gick vi ut igen..
Och när dom var klara så skulle erik ha mat HAHAHAHAH....

Maten blev popcorn som jag och maja gjorde (blev inte lyckat)
Och sen var erik inte snäll mot mig och maja vi fick gå fram och tillbaka med massa grejer...
T.E.X cola, glas, popcorn mm.....

Sen så pratade vi ett bra tag..

Sen kom salle hem alltså min mammas kille...
Då sa jag till maja vi måste dra och vi ska hinna se klart filmen.... (vete tusan hur mann stavar till filmen)

Sen så gick vi in till maja och då såg vi lite av filmen innan min mamma ringde och sa jag och viktor kommer och hämtar dej nu..

JAG: jag kan ju cykla upp till salle

MAMMA: okej far nu då så ses vi där

JAG: HEJDÅ

"KLICK"

Då cyklade jag upp till salle...

Gick ba in och då såg 3 personer konstigt på mig..

Alltså erik janki och isa...

ISA: är du redan tillbaka

JAG: ja min mamma kommer hit

ERIK: NEEEEEEEEEEEEEEJ

JAG: HAHAHHAHA

sen plingade det på dörren och mamma kommer in...

ISA: plingar du maria ?

MAMMA: jaa

:S

Sen kom viktor in....

VIKTOR: Tjena janki

JANKI: tjena viktor

JAG: men ta och läggav viktor vi ska dra nu...

VIKOTR:  vart for mamma ?

JAG: pekar mot salles rum

VITKOR: ja ha

Sen fortsätter janki och viktors samtal... :mad:

sen så for vi hem :)
Då gick jag typ och la mig direkt var så trött eller jag satt mig vid datorn rättare sagt....

sen somnade jag vid halv tolv tiden...

PS: morsan har köpt MONSTER till mig till midsommar som jag ska få dricka imorgon JIPPI....

Men nu har jag typ inge mer att berätta så KRAM på er // erika :) :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0