jobba idag :]

hej bloggen...

Idag ska jag blogga hade jag tänkt..

Men jag ska också fara iväg och jobba. :)
Joo men nu kanske ni undrar vart jag har fått sommarjobb..

Det ska ni få veta senare hade jag tänk...

Här kommer lite bilder iaf snodda från http://sannizensliv.blogg.se

SKOLAVSLUTNINGEN


ÄLSKARDEJ MAJA <3<3<3


ÄLSKARDEJ SANNA <3<3<3


ÄLSKARER TJEJER <3<3<3

SEN EN BILD IRMA TOG PÅ MIG OCH ***


HAHAHHAHAH på mig och liv så klart HAHAHAHA....

SEN LITE BILDER MAJA TOG PÅ OSS OCH LITE BILDER SANNA TOG


HAHAHAHAH maja tog kort på mig och sannas byxer jätte fin bild maja ;)


ÄLSKARDEJ SÅ MYCKE SANNA <3<3<3


ÄLSKARDEJ SÅ MYCKE MAJA <3<3<3

SEN LITE BILDER FRÅN BRÄNNBOLLS TUNERINGEN 6: ORNA VANN IAF


HAHAHHA JAG VAR TAGGAD KAN MANN SÄGA... :blush:

SEN LITE BILDER FRÅN SÖNDAGS....


SNYGGINGARNA <3<3<3


ÄLSKADE MAJA <3<3<3


ÄLSKADE SANNA <3<3<3

SEN LITE BILDER FRÅN JOYPEAK...


HAHAHAHHAHAA jag och maja på väggen hem vi hade tråkigt i bilden..... *HOST*

men iaf där fick ni lite bilder jag har mer bilder att bjuda på men orkar inte lägga upp fler eller ladda över från mobilen till datorn....

Jag ska snart klä mig sen tar jag med mig min lunch och drar till jobbet...

Jag ska jobba där ända tills det blir stadsfesten för att jag behöver pengar och då har jag känat ihop ganska mycke säger inte hur mycke än det får ni veta sen....

KRAM på er nu // erika <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0