jag fattar inte hur ni kan vara så j*vla dumma mot han...

tjena alla bloggläsare...

Nyss läste jag amirs kommentarer ni vet vem amir är eller hur ?? ( http://gaybloggen.com )

Läs den här kommentaren...

Vad i helvette snackar du om? Hon hade många vänner innan hennes blogg blev stor, och det var du som drogs till henne när hennes blogg HADE BLIVIT STOR. Du sket i Paulina när Kissie ville umgås med dig igen, så du ska fan inte säga något om falskhet. Ska DU vara en äkta vän som lämnar henne när DU vet att hon utnyttjas av vänner, killar och allt. Du leker smart bakom datorskärmen och försöker skriva bra, men usch säger jag bara. Ser du inte att majoriteten är emot dig? Varför försöker du ens? Du vill väl antagligen ha mer bloggläsare eftersom dem sjunker, och det vill du ha genom bloggkrig, du är så patetiskt omogen. Om man är en äkta vän ska man ställa upp för varandra oavsett vad, och du bara lämnar henne för att du ser att hon blir utnyttjad av vänner, detta är så lol att jag får skrattkramp i magen.

PS. Patetisk, omogen, ful, äcklig, tjock, fet, trög, seg, konstig, korkad, fjortis, pedofil, pervo, bög, fittjävel, horunge, transa, cp, knäpp, lea, fett, tjockis, aidsbarn, hiv-barn, knäppgök, idiot, tönt, nörd, geek, rövhål, arsle, könshår, arab, hora, stor, liten hjärna, fail, fake, kinderägg, neger, slyna, blattejävle, invandrarfitta, slampa, elak, blond, nöt, dö, kokosnöt, cancerbarn, näsborrar, näsblod, blodunge, ögonbrynsinflammation, hund, lebb, homosexuell, down syndrom, armbågsinflammation, hudcancer, KÖTTGROTTA, mobbad, full(ful), langare, knarkare, rökare, drickare, alkolist, uteliggare, hemlös, lantis, tandfe, slav, örsnibb, fetto, ghetto, gatubarn, livlös, känslokall, falsk, tattare, snattare, tjuv, rånare, massmördare, mördare, hitler, hitlermustach, självmordbenägen, cuttare, seriemördare, emo, emofjortis, djurplågeri, plågare, sminkjävle, apa, gorilla, elefant, blåval, sjöko, ärthjärna, fuling, satan,

PLUS ATT JAG VET VARFÖR STOCKHOLM ÄR SÅ STORT, DET ÄR FÖR ATT DU SKA FÅ PLATS ! HAHAHAHHAHAHAHAHAHAAHAHHA

OCH JAG VET VARFÖR DET FINNS SÅ MÅNGA MÄNNISKOR I STOCKHOLM, DET ÄR FÖR ATT DU SKA HA NÅGOT ATT ÄTA HAHAHAHAHHAHHA

OCH JAG VET VARFÖR MACDONALDS FINNS, MEN DET BEHÖVER JAG INTE ENS SVARA VARFÖR HAHAHAHA

JAG VET VARFÖR DET BLIR TSUNAMIS, DET ÄR NÄR AMIR AKROUTI AKA GAYBLOGGEN GÖR KANONKULAN AHHAHAHAHAHAHAH

NÄR DU STÄLLER DIG PÅ VÅGEN SÅ GÅR DEN SÖNDER, DET ÄR DÄRFÖR DU ALLTID SÄGER ATT DU EJ VET HUR MKT DU VÄGER, HUR MÅNGA VÅGAR HAR DU KÖPT NU EGENTLIGEN AHHAHAHHAHA, NU VET ALLA DIN SANNING AHHAHAHAHHAHA

ÅK TILL NEW YORK O STÄLL DIG BREDVID FRIHETSGUDINNAN SÅ HAR DU NÅGON I DIN STORLEK ATT VARA MED HAHAHHAHA

VET DU VAD 1 + 1 ÄR? HAHAHA JA TROR INTE DU VET DET DET ÄR 2, DET ÄR SÅ MÅNGA HJÄRNCELLER DU HAR OCH DOM SAMARBETAR INTE DE MÄRKS PÅ DITT HÖGRA ÖGA GAHAHAHA

SÅ DU VET, DU KAN INTE BLI FIN HUR MYCKRET DU ÄN FÖRSÖKER,MED LÄPPFÖRSTORING O HELA SHITTET, NEJ AMIR, DU KOMMER ALLTID VARA FUL I ALLAS ÖGON, ÄVEN OM DU GÅR NER 50 KILO KOMMER DU FORTFARANDE VA DET TJCOKASTE GUD HAR SKAPAT, DET ÄR INGEN IDE ATT FÖRSÖKA LILLA GUBBEN.

du är som en liten prick
.
oj jag menar en STOR prick HAHAHAHA

Amir, det har varit ett nöje att sitta och skratta åt dig denna timmen, men nu är det dags för mig att gå vidare. Pusspuss ..

SKOJA EUUUUW AHHAHAHAHAhahahahhaAHHAHAHA JAGS KA FORTSÄTTA EN TIMME TILL

varför byter du inte din blogg till, äckelbloggen.com du skulle fått mer uppmärksamhet då ÄCKEL

om jag ska tänka på det fulaste jag vet kommer alltid du upp i mitt huvud först, varför vet jag inte.. eller jo HAHAHAHAHHA DE E FÖR DU SÅ NEDRANS FUL AHAHHAHA

MAN BORDE FAN GÖRA EN SKRÄCKFILM OM DIG, DET ROLIGA ÄR ATT DU INTE BEHÖVER SKRÄMMAS FÖR ATT MAN SKA BLI RÄDD, FÖR SÅ FORT MAN SER DIG SÅ BLIR MAN SÅ RÄDD ATT DET KOMMER KISS I BYXORNA

DU ÄR SÅ STOR ATT MAN SKULLE KUNNA MISSTA DIG MED SOLEN

VARJE GÅNG AMIR GÅR UT I SOLEN BLIR DET SOLFÖRMÖRKELSE AHHAHAHAHAH DFAN VA SYND AMIR

JAG VET VARFÖR DET BLIR JORDBÄVNINGAR, DET ÄR NÄR DU TAR EN PROMENAD, DÄRFÖR DET ÄR JORDBÄVNING SÅ SÄLLAN HAHAHAHHA HAHAHAH OJ DE E ALDRIG JORDBÄVNING I SVERIGE SITTER DU HEMMA HELA TIDEN DIN ÄCKLIGA GRIS AHHAHAH

AMIR , VAD HAR DU FÖR STORLEK PÅ KLÄDER? JAG TROR INTE DU BEHÖVER SVARA , ALLA VET NOG ATT DET ÄR XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXÖ HAHAHAHAHHAH

DU ÄR SOM EN BLOMMA… SOM VAR VISSEN… FRÅN FÖRSATA BÖRJAN AHAHHAHA

JAG VET ATT DU SNOR NYA MOBILER HELA TIDEN , MEN BARA JAG VET VARFÖR, ANTINGEN ÄR DET FÖR ATT MINNET ÄR FÖR FULLT AV DITT FETT, ELLER KLASSIKERN, ATT DU SÄTTER DIG PÅ DEN HAHAHHAHAHAH

LIVET MED MENINGEN ÄR ATT FÖRÖKA SIG, MEN DU KAN INTE GÖRA DE FÖR DU ÄR BÖG OCH DÄRFÖR HAR DU INGET LIV AHHAHAHAH, DINA FÖRÄLDRAR FÖDDE EN RAS SOM FÖRSÖKER UTROTA LIVET, HERREGUD SKÄMS DU INTE AMIR HAHAHA

aja, det jag vill komma fram till är att du är en bra person… JAHAHAHAHHAHA NOOOT, KAN INTE FATTA ATT DU TRODDE PÅ DET AHAHAHHA

nej men seriöst, jag orkar faktiskt inte ägna alla mina skratthormoner åt dig denna sköna sommarnatt… ELLER JO DE GÖR JAGABAHHAHAHAHHA

ROSOR ÄR RÖDA, VIOLER ÄR BLÅ, AMIR ÄR FUL O FET SÅ DET SÅ!

när ”läsare” kommer fram till dig och frågar om bild, så är det inte för att du har en stor blogg, det är för att de ser den största människan de någonsin skådat HHAHAHAHA

VARJE GÅNG DU SKA TA PÅ DIG SKORNA SÅ HITTAR DU INTE DINA FÖTTER, EFTERSOM DOM DÖLJS AV ALLT DITT FETT, AHAHHA SYND

VARJE GÅNG DU SKA SKICKA SMS SÅ FÅR MAN DUBBLA FÖR DU ÄR SÅ JÄVLA TJCOK ATT DU SMITTAR AV DITT FETT PÅ MOBILEN HAHAHAHA

JAG VET VARFÖR ALLA TIVOLIN VILL HYRA DIG, DE VILL ANVÄNDA DIG SOM HOPPBORG AHAHAHHAHA,

DU ÄR SOM EN LAT HÄST

GÅ TILL PARIS SÅ KAN DU HITTA EN TANDPETARE PRECIS I LAGOM STORLEK FÖR DIG, EIFFELTORNET SÅ KLART HAHAHAHHAHA

FLYTTA TILL KINA ISTÄLLET, DÄR FÅR DU PLATS BÄTTRE.

AMIR HAR ALDRIG SETT SIG SJÄLV I SPEGELN EFTERSOM FETTET DÖLJER HELA HANS ANSIKTE

DET ÄR SOM OM HELA DU ÄR EN LEVANDE TUMÖR ASHHAHAH

AMIRS MAT GENOM DAGEN:
macdonalds, burgerking, pizza, cola, fanta, pepsi, ramlösa, monster, redbull, hamburgare, pommesfrites, kladdkaka, glass, lakrtis, chocklad, godis, kakor, grädde, muffins, bakelser, fiskpinnar, lax, fritterat fett med snorögon,

alltså, amir jag orkar inte skriva upp allt du äter på en dag, det alltså.. LISTAN SKULLE ALDRIG TA SLUT AHAHHAHAH

born to be faaaaaat oooh

you are uugly and you dont care what people say, thats why words bring youu daaawn (syndrom)

NÄR MAN SER DIG TROR MAN ATT EN FLODHÄST HAR RYMT FRÅN ZOO, MEN FLODHÄSTAR ÄR SNABBA O DE E INTE DU, DET ÄR DET SOM ÄR SKILLNADEN AHHAHAHAH

jahopp.. då var mitt uppdrag klart här, så nu ska jag gå vidare till kissie love u ppl<3 UTOM DIG AMIR HAHAHHAHHA du får en spark på fläsket istället

hur kan mann vara så j*vla dum i huvudet ??

Nu är jag as förbannad så jag ska dra nu KRAM // erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0