hur kan ni säga såna saker om mig ??

Tjena alla...

Hur kan ni säga såna saker om mig ?

Ni känner inte mig ni kan inte säga vad som helst om mig...

Fatta ni fattar inte hur jag mår...

Varför förstöra andras liv bara för att ni mår piss själva...

Ta i tu med era problem istället för att vara dumma mot andra...

Ni tror att ni är så jävla coola men ni är ba fega om ni är dumma mot andra och inte vågar ta i tu med era egna problem det är j*vligt fegt..

Lämna mig ifred!!!!

Hejdå dåliga kommentarer!!!!

Nu ska jag gå pappa kommer snart och hämtar mig... KRAM// erika ;(

Kommentarer
Postat av: Maya

Alla är inte snälla:(

2010-06-02 @ 18:02:06
URL: http://sommaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0