blir mer hemlig på bloggen ? :O

tjena alla...

Jag tänkte bli mer hemlig på bloggen eftersom jag får taskiga kommentarer hela tiden och så...

Men just nu så sitter jag vid *****s dator och väntar på att det ska bli kväll HAHAH....

Ni kommer aldrig få reda på vilka jag är med längre eller vart jag är osv....

För jag känner att jag lägger ut för mycke info på bloggen nu...

men iaf idag ska jag inte göra så mycke bara sitta framför *****s dator....

Jaa juste jag hade tänkt ha lite tävlingar på bloggen men det blir lite senare efter att mitt internet har börja funka normal och jag kan blogga mer...

Iaf jag hade tänk att ni skulle få reda på att jag ska bort dom här dagarna..

Fredag den 16 juli till den 18 juli ska jag till min mammas stuga i nyträsk jag vete tusan hur ni kommer kunna ha kontakt med mig men jaa vi får väll se....

Nu ska jag vänta på att *** hittar en buss till mig så jag kan dra mig mot ******** och komma till henne vi ska klippa mitt hår ni får se sen kanske hur det blir...

KRAM // erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0