kan du inte lämna mig ifred ? :@

tjena alla....

snälla en viss person lämna mig ifred jag vill inte ha något med dej att göra och det vet du....

är så grymt ledsen nu ;(


dfgh har precis skickat dig en vibb.

 

dfgh säger:hej göru

ERAJKA!!! säger:

inget

dfgh säger:okej ska du inte vara med sanna ocg maja

ERAJKA!!! säger:

NEJ

dfgh säger:ok

 

 dfgh vill starta ett videosamtal med dig.

Acceptera (Alt+C) Tacka nej (Alt+D)

 

 Du tackade nej till ett videosamtal från dfgh.

 

dfgh har precis skickat dig en vibb.

 

 dfgh vill starta ett videosamtal med dig.

Acceptera (Alt+C) Tacka nej (Alt+D)

 

 Du tackade nej till ett videosamtal från dfgh.

 

ERAJKA!!! säger:

LÄGGAV

 

 dfgh vill starta ett videosamtal med dig.

Acceptera (Alt+C) Tacka nej (Alt+D)

 

 Du tackade nej till ett videosamtal från dfgh.

 

ERAJKA!!! säger:

 

 dfgh vill starta ett videosamtal med dig.

Acceptera (Alt+C) Tacka nej (Alt+D)

 

 Du har accepterat inbjudan att starta ett videosamtal.

Avsluta samtal (Alt+Q).

 

dfgh säger:hallå där

hur mår du

ERAJKA!!! säger:

dfgh säger:va

ERAJKA!!! säger:

jag vill inte prata med dej

 

 Videosamtalet har avslutats.

 

 dfgh vill starta ett videosamtal med dig.

Acceptera (Alt+C) Tacka nej (Alt+D)

 

 Du tackade nej till ett videosamtal från dfgh.

 

dfgh säger:har du kilpt dej

ERAJKA!!! säger:

nej

jag vill inte ha videosamtal

 

 dfgh ringer dig.

Acceptera (Alt+C) Tacka nej (Alt+D)

 

 Du har tackat nej till samtalet från dfgh.

 

ERAJKA!!! säger:

JAG VILL INTE

 

 dfgh ringer dig.

Acceptera (Alt+C) Tacka nej (Alt+D)

 

 Du har tackat nej till samtalet från dfgh.

 

ERAJKA!!! säger:

JAG VILL INTE FATTA

 

 dfgh ringer dig.

Acceptera (Alt+C) Tacka nej (Alt+D)

 

 Du har tackat nej till samtalet från dfgh.

 

dfgh säger:ERAJKA!!! säger:

JAG VILL INTE

FATTA

dfgh säger: 

 dfgh ringer dig.

Acceptera (Alt+C) Tacka nej (Alt+D)

 

ERAJKA!!! säger:

JAG VILL INTE DU SKA LÄMNA MIG IFRED NU

 

 Du har tackat nej till samtalet från dfgh.

 

 dfgh vill starta ett videosamtal med dig.

Acceptera (Alt+C) Tacka nej (Alt+D)

 

 Du tackade nej till ett videosamtal från dfgh.

 

ERAJKA!!! säger:

JAG VILL INTE

dfgh säger:ERAJKA!!! säger:

FATA

 

 dfgh vill starta ett videosamtal med dig.

Acceptera (Alt+C) Tacka nej (Alt+D)

 

 Du tackade nej till ett videosamtal från dfgh.

 

ERAJKA!!! säger:

SLUTA

dfgh säger:har du klipt dej

ERAJKA!!! säger:

JA

dfgh säger:de såns

ERAJKA!!! säger:

JAG BRYR MIG INTE SLUTA RINGA

 

 dfgh vill starta ett videosamtal med dig.

Acceptera (Alt+C) Tacka nej (Alt+D)

 

 Du tackade nej till ett videosamtal från dfgh.

 

dfgh säger:ERAJKA!!! säger:

SLUTA JAG VILL JU INTE SÄGER JAG JU

dfgh säger:hej då :mad:

ERAJKA!!! säger:

DRA DÅ DRA ÅT HELVETE

 

 dfgh vill starta ett videosamtal med dig.

Acceptera (Alt+C) Tacka nej (Alt+D)

 

 Du tackade nej till ett videosamtal från dfgh.

 

dfgh har precis skickat dig en vibb.

 

 dfgh vill starta ett videosamtal med dig.

Acceptera (Alt+C) Tacka nej (Alt+D)

 

 Du tackade nej till ett videosamtal från dfgh.

 

ERAJKA!!! säger:

JAG VILL INTE

KRAM // erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0