jag får fan göra vad jag vill det är fan min blogg :@

Tjena...

Nu är jag på *********************** humör skit förbannad....

LLäggav j*vla anonyma kommentarer.... :mad:

Ni får gärna kommentera men det som gör mig på så piss förbannad är att ni alltid ska kommentera taskiga kommentarer kan mann fan inte få göra som mann vill på sin egen blogg ?? :O

Det är min blogg det är mitt liv jag skriver om..

Om du inte gillar det så kan du sluta läsa min blogg....
Föresten tänkte göra lite tävlingar nu på bloggen...

Tävling 1: månadens blogg
Tävling 2: snyggast blogg


Så här gör du för att vara med...

Kommentera i det här inlägget helst...
Info om tävling 1

Hur gör mann för att vara med ?
Svar: kommentera i inlägget att du vill vara med och länka din blogg t.e.x http://bastakompa.blogg.se
Så är du med i tävlingen..

Info om tävling 2
Gur gör mann för att vara med ?
Svar: kommentera i inlägget att du vill vara med och länka din blogg t.e.x http://bastakompa.blogg.se
Så är du med i tävlingen..

Jaa ni får ju vara med i samma tävling om ni vill...

Nä nu ska jag försöka få mig iväg...


Hörs när jag kommer hem KRAM// erika :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0