gud har ni hört ???

Tjena alla....

Herre gud har ni hört vad som har hänt i skelleftehamn ??? :O

Två killar har blivit på körda av en bil.... ;(

http://norran.se/nyheter/norrochvasterbotten/skelleftehamn/article1067311.ece
Kolla på länken jag kände iaf dom två som blev skadade ;(

SAKNAR er grymt mycke... ;(

fy så hemskt kan inte fatta att två underbara killar som ni ska råka ut för något sånt här ;(

Dom är ganska alvarligt skadade ;(

Ena killen har brytit bena och några andra grejer...
Och den andra har krosat något...

Hoppas ni blir bättre saknar er grymt mycke ;(

nu är jag på ************************************ HUMÖR :mad:

Jag är skit förbannad...

NI SOM RINGER PÅ ANONYMA TELEFON JÄVLAR TA OCH LÄGGAV SKA JÄVLAR INTE BLI STÖRD EN JÄVLA GÅNG TILL AV ANONYM NR FÖR DÅ I *************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************
JAG ÄR PÅ SÅ DÅLIGT HUMÖR NU OM NI RINGER EN GÅNG TILL DÅ ****************************

HAR FAN INGEN SLUST ATT BLOGGA MER FÖR IDAG ELLER IMORGON FÅ SE NÄR JAG BLOGGAR INGEN

HEJDÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: anja

sonny och pontus?

Postat av: Malin o juliak♥

heeeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj<3 fin blogggggggggggggggggggggggggggg<3 du är så himla snygg <3<3<3<33<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3h ade bässssttttttttttttttt <3<3<33<3<33<33<3Kramm mmmmmmm <3

2010-07-07 @ 16:08:22
URL: http://twobabes.webblogg.se/
Postat av: vet du vem angelica lindberg e???

2010-07-08 @ 15:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0