försöka blogga!

Tjena alla..

Hade inge blogg hurmör idag men ska försöka göra ett inlägg...

Denna vecka har varit den konstigaste veckan i hela mitt liv...

Måndag: drog jag till bure med min älskade syrra sara var där till typ 8 nån gång på kvällen sen for vi hem.

Tisdag: jobbade jag

Onsdag (idag) : sa min syrra att hon skulle till bure och jag frågade om jag fick följa med och det fick jag så då drog vi till min mamma i bure..

Imorgon: jobbar jag..

Fredag: blir det att dra TIDIGT till stugan..

Lördag: vara i stugan

Söndag: vara i stugan sen fara hem nån gång..

visst har jag konstig väcka ?

Men iaf skulle försöka få mig till bergsbyn utan att lyckas :(
Blir det väl att vara hemma eller dra ut till campingen på vitberget och vara där kanske jag vet inte än..

nu lyssnar jag iaf på musik.

Men imorgon blir det Fasiken att packa för stugan.

Och alla som inte vet vart min stuga ligger så ligger det i nyträsk.
Kan som inte förklara mer.. :S jag sover alltid i bilen på våg dit  :bluch:

Men iaf vad ska ni göra ikväll då bloggläsare ?

Juste jag kanske ska färga håret svart..
vad tror ni om det ?

Jag vill inte vara blondin längre så det blir kanske färga håret svart den 4 agusti längtar väldigt mycke.

Sanna om du ser det här så hörs vi på söndag jag har jätte dåligt samvete att lämna dej ensam förlåt så jätte mycke...
ÄLSKAR DEJ SANNA!!!!!!

Men iaf idag blir det kul att fara iväg ett tag...

HEJDÅ SKELLEFTEÅ HELLO WORLDEN!!!!

KRAM // erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0