HELG<3<3<3

hej äntligen helg säger jag ju ba...
Alltså jag är så trött idag så jag vet inte vad...
Men imorgon blir det VB tror jag med lina i lund det ska bli fett nice har inte åkt där på 1 år och plus så ska jag åka snowbord undra hur det kommer gå :S alltså jag har inte åkt snowbord på 1 år och jag måste fråga viktor om jag får låna hans för min är för kort för mig undra hur det kommer gå han kommer säkert säga nej så då måste jag åka skidor och det vill jag inte men snälla håll tummarna...


vill ni ha låtar eller bilder???


alltså ni får bilder i nästa inlägg som kanske blir inatt eller imorgon efter VB så lev med det säger jag bara hejdå/eriak3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0