förlåt!!:(

hej
förlåt har inte skrivit på några dagar har inte haft något att berätta men nu har jag det...
Igår var jag med min mamma i finnträsk vi hade gnaska kul
tänker inte berätta något mer om det..
jag sitter nu och spelar wii och det går as dåligt blir så sur
idag ska jag bara ta det lungt men jag måste till biblan och lämna tillbaka min bok i det här skit vädret:(
får se hur det går
jag vill inte gå ut idag men måste väl det
jag kan väl skriva ett kort inlägg när jag kommer tillbaka om jag kommer tillbaka om jag inte har frysigt igäll på vägen hem haha
ni får inge bilder idag sorry orkar inte leta o ch har inte tid nu men ska gå nu och spela wii till kvart över två sen ska jag gå till biblan bay/erika<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0