asså tråk!!!!

hej alla mina söööööttaaa blogglärsare!!
jag vet inte vad jag ska hitta på idag ska väl ringa någon snart jag är ju i bergsbyn nu..
Jag var med arvid i går det var fet nice vi gick bara runt och prata han pratade mest haha.
ska gå och låna mammas mobil nu och ringa någon...
nu är jag tillbaka jippi..
ska kanske vara med linnea när jag kommer hem från bergsbyn.
det ska bi kul vet inte vad vi ska hitta på men det ska bli jätte roligt att vara med henne får att jag har inte varit med henne på jätte länge...
får se om vi bloggar lite senare haha hoppas det..
Vi har ju så himla extremt kul ibland hoppas det är i dag vi har så extremt kul..
jag tror jag ska nog gå till henne och då ska jag gå till a-torp i dena kyla
eller det är ju bara -14,4 minus ute inte det värsta men ändå det är kalt...
jag är inte trött idag för jag gick och la mig tidigt klockan var bara där vid ett tiden jag gick ungefär klockan tolv dit ner men då satt jag och rita lite det blev inte jätte snyggt men blev ganska nöjd..
Jag tänkte att det är skulle bli ett kort inlägg men nu blev det ett långt haha...
Ni ska få en låt som jag sitter och lyssnar på hela tiden nu den är så bra...


http://www.youtube.com/watch?v=VmNJJ-QWeSk

sitter också och chattar på msn nu med min älskade lina<3<3
I LOVE YOU LINA du betyder guld för mig<3<3


vad ska man skriva mer ??
jaa juste vad tycker ni om min nya design ??
skriv vad DU tycker i en kommentar
här kan ni få en bild på designen
haha stor!!!!!!





här kommer bara en rolig grej jag vill göra



Dagens kläder: jens, gråt line, lång tröja
Dagens musik: takida curly sue
Dagens smink: inge smink
Dagens att göra: kompis platta håret
Dagens saknad: simon, lisa, frida, lina, linnea
Dagens köp: godis kanske
Dagens dråg: kompis
Dagens resa: kanske a-torp eller räknas det ?



hahha det där var kul nu kommer än annan grej!!!

3 sanningar om mig som du kanske inte visste

 

sanning 1: jag är blondin

sanning 2: jag älskar att fota grejer

sanning 3: jag älskar min katt




hahah ni fick inga mer sanningar om mig!!!

asså gud vad det här inägget blev långt hoppas ni blir glada nu för jag hade värkligen ingen bogg lust idag!!


vill ni ha lite bider ??? okej då



såg denna film igår fick se sutet på morgon


LADY GAGA!!!

nä nu orkar jag inge mer hejdå//erika<3<3


Kommentarer
Postat av: titta bloggen!!

Jag tror jag såg bring it on it to win it med dig förut en gången men det var typ länge sen!!

Cool bild på Lady gaga!! :)



Haha mitt namn!! xD



Love you too Erika!! <3 <3 <3 =D

2010-01-31 @ 12:23:28
URL: http://sommararbast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0