asså ååååå!!!!!

hej jag skulle ju säga vad vi hade på roliga timmen och vi hade inprovisationstjafs (stavarn)
det var jötte kul för jag tog några bilder där ifrån men kan inte lägga up dom för då blir arre-barre sur på mig för jag har 4 kort på han och han vet inte om det haha gud var jag är bra på att vara papparatsi (stavarn)
men kom igen nu med komentárerna vill ju ha komentarer nu snart annars så slutar jag blogga man vill ju ha komentarer...

lyssna snälla på dena länk asså så himla bra tycker jag http://www.youtube.com/watch?v=RWbUcGfx2co&feature=related

men jag har inga bilder att ge er orkar inte leta efter några gud vad lat jag är hahaha
Asså nu har jag as tråkigt det finns ingen att snacka med mig men hoppas snart att pappa kommer för då ska vi bara äta sen ska vi dra til hans tjej och då far vi derekt till VB jippi äntligen men vi får se om jag finns på youtube senare idag om arre-barre har filmat mig i dag så ska han säkert lägga upp den på youtube gud vad jag kommer hata han om han gör det!!!!!!!

oj jag t
tänkte att ddet här skulle bli ett kort inlägg men det blev det inte hahaha

jag tänkte också att jag skulle ha en tävling på bloggen en sån där vem är månadens blogg så om ni vill vara med så anmäl dej NU NU´NU och man får rösta på sig själv 

så kom igen nu anmäl dej snälla annars blir det ingen tävling men nu ska ja ggå hejdå/erika<3<3♥ 

Kommentarer
Postat av: wilma,angelina

http://fastienbubbla.blogg.se



vi vill vara med i tävlingen<3<3<3

2010-01-24 @ 15:00:21
URL: http://fastienbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0