statestiken pajad (stavarn)

hej alla mina sööööta bloggäsare där ute..
Nu sitter jag här med min favo låt..
ska snart hoppa in i duschen och bli litte fräsh gud vad det ska bli skönt att duscha...
jag kan skriva upp alla mina engelska ord på bloggen gud vad jag är smart


1. broken
2. stupid
3. (has) crashed
4. won't woek
5. (has) flashed
6. was trying
7. homework
8. the file
9. (is) wiped out
10. save
11. print out
12. send an e-mail
13. log on
14. surfing
15. (has) gone weong


haha det var alla ord i engelska jag ska kunna på fredag kan 8 av orden redan ska bara tränna in dom andra i morgon...

Tänkte också lägga in mina svenska ord jag har haha så här kommer dom...

 

1. rabatt
2. racebil
3. rapport
4. regent
5.register
6. regna
7. religiös
8. reparation
9. repetiton
10. reporter
11. resturang
12. riktigt
13. riskabel
14. rosafärgad
15. rutscha

 

det var alla svenska ord jag hade till på tisdag..

men nu ska jag gå hejdå//erika<3<3 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0