skola nu!!!

hej alla mina bloggläsare!!
jag har svenska nu jippi (NOT)
5:orna har HK nu...
om 40 minuter har vi rast jippi (NOT)
vi ska söka om GUSTAV VASA på datorerna =(
juste kan ju skriva hur mitt schema är idag...

SV
RAST
MUSIK
SV/SO
LUNCH
MA/BLANDAT
IDROTT/SKRISKOR

just nu så ska jag skriva om gustav vasas fru katanna..

nu ska jag sluta snacka om skolarbete jag håller på med nu hihihi!!!!

kan ju göra en liten rolig grej typ så här som dagen grejen!!

 

Dagens outfit: svarta byxer, svart line, råsa tröja
Dagens kompis: klasskamraterna
Dagens längtan: hem så klart
Dagens mat: fisk och potatis inte NICE
Dagens dråg: datorn
Dagens snyggaste tjej: JAG SÅ KLART
Dagens roligaste ämne:
Dagens roligaste person: MAJA BAJA SÅKLART
Dagens dumaste person: DENNIS D SÅKLART
Dagens köp: ingenting


hihihihihi jag är så rolig tycker jag...............<3<3<3<3


JAG SKA AVSLUTA TÄVLINGEN NU INGEN BLEV VINNARE.... TRÅKIGT MEN DET ÄR JU ERAT FEL ATT DET INTE BLEV NÅGON VINNARE...

TÄNKER HA EN FRÅGE STUND NU SÅ FRÅGA PÅ ANNARS BLIR JAG SUR....

KOM IGEN FRÅGA PÅ SKA SVARA PÅ ALLA FRÅGOR INNAN JAG FAR TILL EGYPTEN JUSTE JAG SKA UTOMLANDS SNART V 8 DRAR JAG DIT...

SÅ PÅ SÖNDAG SVARAR JAG PÅ ALLA FRÅGOR V 7 SÅ FRÅGA PÅ SKA GÅ NU HEJDÅ//ERIKA<3<3

HAR RAST NU...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0