ska man ens hitta på något idag????

hej hej alla mina söööta bloggläsare....
Vad ska lilla sööta erika göra idag ???
jag vill fara och åka snowbord idag igen det är bara så skit kul (tycker jag)

vill ni veta en hemlis ´???
JAG SKA KANSKE SLUTA OCH ÅKA SLALOM OCH SATSA PÅ SNOWBORD..

vad tycker ni om det ???

jag har ju åkt slalom i hela mitt liv och nu ska jag kanske sluta åka slalom OMG.....

men nog om det...

vad ska jag göra idag jag är desperat haha..
jag óch arvid körde sannning eller konka igår det var jätte kul...

har så tråkigt ingen att vara med för jag är i sunnanå än hos min pappas tjej har sovit där inatt...


Dagens låt: fjortis låtar
Dagens kläder: mjukis byxor (gråa) svart line rosa lång ärmad
Dagens smink: inge tror jag får se
Dagens kompis: vet inte än...
Dagens dråg: snowborden

Hade tråkigt men serri nu ska jag fortsätta lyssna på mina fjortis låtar så bye my loves//erika♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0