MITT 100 INLÄGG PÅ BLOGGEN<33<33

Hej alla mina söööta bloggläsare där ute!!

just nu så sitter jag och chattar med WILMA<3<3

vi gör en saga ni kan få sagan sen när den är klar...
Den äger!!!

nu kommer sagan

 

det var en gång en gris som hete figg han var ute på en promenad när det plötsligt 

börgade regna och grisen Figg hadde inget 

paraply så han vart tvungen att hitta ett göm ställe 

som log vid 

en bäck som över svemade 

då han gick över så han flöt med den och komm fram till 

en kiosk där gick han in och väntade 

på fröken gris 

när fröken gris kom så svimmade herr gris 

och herr gris fick en kyss av fröken gris 

så han vaknade och skrev vill du gifta dej med mig fröken gris???? 

Ja, ja det vill jag och sen så 

levde dom lyckliga i alla sina dagar SLUT 




bajsa nu får jag inte texten normal igen.....

men iallafall idag var jag i klutmark och åkte snowbord fans as söööta killar där hihi (beroende)

och senare så for jag pappa och hans tjej och hennes dotter ut och åt as gott om ni frågar mig...

men nu så blir det här mitt 100 inlägg jag tänkte vänta med det tills jag var med linnea för det är ju hon och jag som har bloggen tillsammans igentligen men det är bara jag som skriver i den och så....

Jooo nu har jag jätte tråkigt juste nu kom jag på vad jag skulle göra ska lägga upp en länk på en av mina kompisars blogg kolla in den här http://fastienbubbla.blogg.se/
kolla in den snälla.....

gud vad jag är trött men jag vill inte sova än!!!!!

NU BLIR JAG RENT SUR!!!
varför kan ni inte bara komentera i ett av inläggen om vem ni tycker ska vinna tävlingen serri jag blir så förbaskad sur på er snälla någon..
Jag försöker vara gullig och rar och ger er en tävling men vad tusan får man tillbaka ingen tävling kommer det bli om ni fortsätter som ni gör....

ojjj borde inte skälla ut er men ibland måste man bara säga vad man tycker om vissa grejer.....

det här var slutet på mitt 100 inlägg ska gå nu bye//erika<3<3♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0