MINA VÄNNER SOM BETYDER MEST ÄR..............

tjjjjaaabbbaaa alla!!!!
tänkte göra en vänner lista eller vad det heter...



1: LISA<3<3<3<3<3
2: FRIDA<3<3<3<3<3
3: LENNE<3<3<3<3<3
4: SANDRA<3<3<3<3<3
5: LINNE<3<3<3<3<3<3


Ni tjejer som står på listan betyder så himla mycke för mig.....
Asså lisa varje dag berättar du för mig hur mycke jag betyder för dej jag skulle F*N kunna byta ut allt för att få ha kvar dej som min vänn du är som en syster för mig...

Asså frida du är den söötaste tjejen i hela värden jag älskar dej så mycke varje gång jag är med dej så får du alltid mig att må bra du betyder jätte mycke för mig jag hoppas du vet det...

Asså lenne varje gång jag for till TKD så gjorde du mig så hilma glad minns du när vi busade med killarna och slängde över en vattenflaska på dom det var jätte kul jag måste vara med dej snart hör av dej snälla...

Asså sandra du gör mig så himla glad jag är så glad att jag gick med dej på TKD det var hur roligt som helst minns du när vi var i umeå och tävlade så himla skoj det var jag lovar att jag ska ringa dej snart...

Asså linne halva sommaren 2009 var min bästa sommar någon sin du och jag blev bästisar direkt vi hade mycke roligt tillsammans vi grätt tillsammans när din katt gick bort... Minns du när du skulle skjutsa mig på min mammas cykel och vi for in i det där staketet jag älskar dej så himla mycke hoppas att sommaren 2010 kommer bli lika minnes fult...

 

 

vet inte riktigt vad jag ska skriva mer men LISA om du ser det här inlägget så hör av dej till mig snälla...
jag hade nog inte så mycke mer att skriva förutom att ni måste ställa frågor har ju frågestund så fråga på bara...
hejdå//erika<3<<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0