BLOGGA!!!

hej alla mina söööta bloggläsare där ute..
Jo nu sitter jag här och äter PIZZA jippi jag är hemma själv just nu men jag tror emil ska komma hem snart alltså min bror min jätte snälla bror...
Ikväll ska jag bara vara hemma trodde jag men då ska jag och mamma till salle så klart och bo där i helgen kommer nog inte komma hem något eller jo om jag ska till VB ...
Ska nog se film hela kvällen kanske ska be salle ladda hem HIP HIP HORA som vi såg på film och fika den var ganska bra men min katt vill säga något vet inte vad han mjauar (stavarn)
ska snart mysa med han i soffan där uppe och vänta på mamma och spela wii om emil vill spela tänkte jag hihihihi....

Ska snart paka tror jag så jag har gjort bort det innan mamma kommer för vi ska nog fara direkt hon kommer hem....

Vad ska jag säga mer ???
bloggar senare kanske hejdå//erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0