VILL BARA KLAR GÖRA EN SAK FÖR ER SOM KOMMENTERAR ANONYMT...

Tjena allihoppa!!!
vill bara klar göra en sak för er som kommenterar anonymt ni borde bli medlem på fegast.se ni är så j*vla fega vågar inte stå för vad ni säger om andra kommentera anonymt serri vågar ni inte stå för vad ni säger ??
Jag förstår inte varför ni ska vara elaka mot andra...
Kan ni förklara för mig ?? för jag förstår inte varför man ska få någon annan att må piss bara för att ni har ett skit liv så ska ni få andra att må dåligt också det är så jävust dålig still..

Läggner anonyma kommentarer jag kommer inte lägga upp anonyma komentarer på min blogg ALDRIG..
Jag förstår inte varför ni ska vara så elaka mot andra som inte ens har hänkt ute er på bloggen asså jag blir så as förbannad kan ni ba lägga ner anonyma kommentarer ???

Nä nu ska jag städa mitt rum innan mamam kommer hem KRAM // erika <<33 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0