varit med SANNA Å MAJA <3

Hej alla mina söööta bloggläsare..

Är på värdens bästa humör nu ingen kan sabba det...'

Jag fyller ju år imorgon hoppas jag bara kan somna ikväll :)

Men undra vad jag ska få imorgon.
Jag och mamma ska dra på dallas mysigt bara hon och jag :D GILLA :D

Jo tillbaka till det där med att jag har varit med sanna och maja vi bastade hos maja det var jätte kul sen så gick vi ut och slängde oss i snön och då kom hampus och kastade snö bollar på oss eller mest mig men det var jätte kul...

Sen så gick vi ut och betede oss as galet vi gick till "arvid" ganska kul.... NOT.....

Sen gick maja hem och då skulle jag med bussen så jag sa till sanna att hon får för jag orkade inte gå själv så då följde hon mig till bussen och där stog vi och väntade typ i en kvart men vi hade så himla kul där.. Synd att inte maja var med...

Men nu har jag tråkigt längtar tills imorgon för då ska jag vara med sanna vet inte vad vi ska göra säkert nörda framför datorn...

SANNA du och MAJA är då underbara tjejer ÄLSKAR ER NI BETYDER ALLT FÖR MIG <3<3

Föresten har gjort en ny header vill ni se ?? klart ni vill




vad tycks ?? jag blev jätte nöjd med den... :) :love:

det är faktiskt min första header så klaga inte..

Nu ska jag gå KRAM // erika ;)

OM 5 TIMMAR OCH 20 MIN FYLLER JAG FJORTON =) GILLA :)


Kommentarer
Postat av: Sanna

Asså verkligen jätte snygg header, vi hade varkligen kul idag <33<33<3<3, synd bara att det inte gick att vi va med varan imorgn :(

2010-04-06 @ 23:21:00
URL: http://sannizensliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0