VALBORGS <3<3<3

Tjena alla..

Jag är hemma idag igen ganska skönt faktiskt förutom att maja är på skolan idag och inte jag..


Tänkte att ni skulle få en dagens outfit av mig på bild men det sket sig... :mad:

Dagens outfit: svarta mjukis byxer svart line vit stor tröja..


jag har typ inge mer att säga förutom att jag missar engelska förhöret som vi har idag

:thumbup: eller :thumbdown:

alltså HISS eller DISS

men jag kan ju skriva upp min engelska läxa här.. SMARTA JAG hiihi..



aeroplane=flygplan

aisle
=(mitt)gång

cabin
=kabin

emergency exit
=nödutgång

flight attendant
=flygvärdinna

life vest
=flygväst

occupied
=upptaget

ocerhead locker
=överliggande skåp

passenger
=passagerare

pilot
=pilot

safety instructions
=säkerhetsföreskrifter

seat
=säte

seat belt
=säkerhetsbälte

toilet
=toalett

vacant
=ledigt

Det där var min engelska läxa

Den suger men jag missade ju förhöret :D

Idag ska jag bara vara hemma tror jag kanske drar till stan för att köpa lite grejer som jag har oköpt än..

T.E.X vit linne ett måste och ett par glassögon i plast..

Men det är bara kanske!!!

För jag måste spara pengar till min mobil om jag får slut gratis idag måste jag ju fylla på den..

Jaa asså är typ alla på skolan idag ??

Jag gillar att vara hemma ibland

men jag hoppas jag orkar gå till stan annars vete f*n vad jag ska göra idag bara sitta vid datorn tror jag..

Men ska gå nu kanske skriver mer sen KRAM// erika :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0