svar på en kommentar.....

Tjena alla...

Discot igår var AS nice..
Jag for dit med snygga maja sanna och abbe K förstås...
Kvällen var jätte nice den började lite smått sen när mann fick i sig lite coca cola så blev det PARTY för hela slanten..

Vi hade as kul
Ja dansade med jonte <3(tryckare)

Maja dannsade med albin k <3(tryckare)

Sanna dansade med lucas S och lucas L <3 (tryckare)

Albin k dansade med MAJA <3<3

Men jag och jonte hade as kul om ni fattar vad jag menar..

När discot var sluta så träffade vi några killar en sa att han var min kusin och jag började skricka..
Sen skulle jag kolla efter mina pengar och då hade jag blivit rånad på enkroner :mad:
men jag hade kvar 20 kr som jag råkade kasta bort så då hoppade jag ner i snön efter den och då sa den där killen som sa att vi var kusiner är du full eller och jag ba NEJ aldrig i livet..

Men nu ska jag vara social med maja och sanna KRAM // erika <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0