SVAR PÅ ANONYMA KOMMENTARER!!!

Tjena alla..

Har nyss varit och handlat med mamma det tog typ 2 timmar :(
men det var kul..

Här kommer svar på anonyma kommentarer..

KOMMENTAR: varför så många bilder på din mobil hela tiden ?`

SVAR: det är därför alla mina kompisar på skolan är så SNYGGA så man måste bara ta kort på dom...

KOMMENTAR: Du har ju något sånt där fusk som gör att du får så mycke läsare.

SVAR: nej det har jag inte jag har bara sööta läsare som läser min blogg jag fuskar inte i något..

 

Men nu ska jag fika lite har jag tänkt om mamma kan packa upp någon gång...

KRAM// erika <3 ;)

Blir säkert mer bilder imorgon hoppas ;)


Kommentarer
Postat av: abbe :D

då ska jag vara med mycket xD :]

2010-04-14 @ 19:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0