SOVA SNART GOOOD!!!!

Tjena alla bloggläsare eller natt läsare borde man väl säga eller ??
Men iallafall ni undrar säkert varför jag inte har bloggat nästan någonting idag..
joo här har ni svaret... Har varit i bure sen kl 10 i morse tills klockan var 20:00 sen for jag till pappa..

Så här var våran samtal när jag kommer hem...

PAPPA: du stinker

JAG: men vad dum du är då

PAPPA: men du stinker rök

JAG: asså jaa men du behöver inte vara dum för det

PAPPA: häng ut byxerna

JAG: asså pappa nu överdriver du

PAPPA: nae hoppa in i duchen och he tröjerna i en plast påse

JAG: du behöver inte vara så dum 

Sen pratade vi inte mer efter jag hade varit klar i duchen...

JA juste kanske borde berätta vad jag fick...

DET JAG FICK AV MIN MAMMA:
bakgrejer
200 kr
grejer till stranden

GREJER JAG FICK AV MORFAR:
örhängen i rosa,blå,lila,grön mm
armband
en liten ask jätte sööt

GREJER JAG FICK AV PAPPA:
100 kr

så jag fick 300 kr som jag köpa upp haha är ingen sparare 
Ska ju köpa hår färg så jag kan färga håret men måste ju höra med mamma först typ :(

Men nu ska jag fortsätta snacka med "IZZA" hihhi men vi snackar om typ allting nä skämta ba men nästan..

KRAM// erika= fjortisen ska sova nu :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0