SKOLA =(

Tjena alla!!!

BILDER KOMMER NU...


haha killar kan faktiskt också hoppa hopprepp eller vad säger du albin ??


haha försöker du stajla för tjejerna abbe ??


hahaha abbe och maja ni är så sööta <3


hahaha albin vad håller du på med ??


albin är du ledsen ?? :O


Hahaha sailarn....


hahah asså albin


hahah JAG MAJA och ALBIN sååå söööta vi är eller hur kära bloggläsare...

ANTON jag vet att du kommer slå mig i morgon för att jag lägger upp den här bilden men du måste ärkänna att den blev bra...


hahahaha anton sovandes i bussen så cool du är anotn ;)

Ska gå nu KRAM// erika <3 ;)


Kommentarer
Postat av: abbe :D

hahahhahahahaha anton

2010-04-15 @ 16:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0