ska snart sova good for me!!

Tjena tänkte bara göra ett snabb inlägg innan jag somnar..
Jaa nu väntar jag på att min mobil ska ladda klart...
Men jag kommer hinna somna innan dess tror jag...
Ja iallafall idag har varit en as bra dag på skolan...

har haft det jätte kul med sanna och maja..
Jag och maja stog och dansade och sjöng FJORTISBOY typ inför hela skolan och det är ju drykt 200 personer och sanna stog som bara och kollade på men vi hade as roligt..

Jaa som ni såg på bilderna jag la upp för en stund sen så såg ni kanske hur roligt vi hade..
Det var meningen att det skulle bli "2" vidio inlägg också men det gick inte att lägga upp dom på bloggen :(

Men det var så här att maja och annie dom skulle "LOSAS SLÅS" sen skulle jag filma dom.. Jätte kul....

Sen andra filmen hade jag filmat på arvid... Jag ba arvid sen kollade han bakot och vände ryggen mot mig :(

Men iallafall så längtar jag tills FREDAG jag tror ganska många jag känner längtar tills fredag...

 

Det är ju DISCO i urs hihihi ska någon dit ??

men nu ska jag sova KRAM// erika <3<3


älskar den här bilden för jag vet vad jag håller på med och att arvid ser ut som en tjej...
FOTOGRAF: IDA LUNDBERG MODEL: JAG OCH ARVID... ;)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Vilka åldrar är discot för?

2010-04-13 @ 23:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0