sitter med min mobil och lyssnar på rixfm (stavarn)

Hej alla mina söööta bloggläsare...
Kom hem från dallas för ett tag sen med familjen =D
sen när vi sitter där och äter så får jag ett till packet av emil och nadine ett jätte fint armband var det..

Är jätte nöjd med den här dan den har bara varit lite lång tråkigt har bara suttit vid datorn i några timmar...

Vad har ni gjort på dena underbara dan ??

Jo föresten sen drog jag och mamma in på stan och typ alla vi mötte sa hon till att jag blev FJORTIS !!!!
Jag blev inte glad på henne...
Ni kanske förstår ni vill ju inte ha en mamma som säger till hennes kompisar ett ens barn blir FJORTIS!!!

Men jag har ganska tråkgit nu har inget att göra och sixten är knäpp...

Han springer runt som en idiot eller så går han och lägger sig i sin klösbräda..

Men nu ska jag gå KRAM //  erika ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0