När jag kommer till morsan blir det bilder på mig själv igen hihhi bra va ?

Tjena alla mina söööta bloggläsare...
Vaknade för ett tag sen.

Vet inte vad jag och papap ska göra idag.. :(
Men han städar nu och jag latar mig i soffan :)

Jag försökte fråga pappa om vad vi skulle göra idag men han svarade inte.. :(

JAG: vad ska vi göra idag ?

PAPPA: du ska skura

JAG: nej

PAPPA: jo jag damsugade upp popcornen du hade spilt i mitt rum

JAG: jaa men jag ska inte skura

PAPPA: nehe vad ska du göra då ?

JAG: datorn

TYST

Sen gick jag till datorn och nu skurar pappa :D HAPPY

Men åter till rubriken när jag kommer hem så får ni bilder på mig tänkte bjuda på mig själv igen kul va ?
det tycker jag är as kul hihihi

ska dra nu och göra något.. KRAM // erika ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0