någon som vet hur man gör en header ???

Hej alla mina bloggläsare där ute...
Nu har jag kommit hem till stan JIPPI (not) men ska till bergsbyn ikväll till MAJA tror jag och vara med hon och SANNA gumman saknar er tjejer ^.^

Vet någon hur man gör en header ?? kan någon förklara för mig för jag ska göra en ny snälla hjälp mig...

Ja vad har ni gjort idag då ?? Jag har bara leggat i en soffa hela dan tills mamma sa att vi skulle dra hem... :(

orkar inte göra något är ganska hungrig nu..
Då säger typ alla men ät nått då men jag orkar inte äta ska ändå äta lax sen till lunch middag juste det blev ingen lunch idag för mamma vaknade så sent jag var vaken före hon... Det händer inte ofta kan jag säga...

Men nu har jag tråkigt...

Vad kan man göra ??? >.<

(x) tuggummi har trillat ur munnen på dig när du har pratat
(x) tuggummi har trillat ur munnen på dig när du INTE har pratat
(x) du har gått in i en glasdörr (bara en dörr ingen glasdörr)
( ) du har hoppat ur ett fordon som rör sig
(x) du har tänkt på nåt roligt så du har börjat skratta, och därmed fått folk att titta konstigt på dig
(x) du har sprungit in i ett träd ( Men i en vägg)
( ) det är möjligt för dig att slicka dig på armbågen.
(x) du testade precis om du klarade det
(x) du har trampat på ditt skosnöre och snubblat/trillat
(x) ditt hår är/har varit blont
(x) folk har kallat dig långsam
( ) du har råkat tända eld på nån sak ett flertal gånger
(x) du har nån gång somnat på en lektion
(x) du kan ibland berätta om nånting och sen plötsligt glömma bort vad det var du pratade om.
( ) folk skakar ofta på huvudet och går iväg från dig
(x) du använder dina fingrar när du ska räkan enkla mattetal.
( ) du har ätit en insekt utan tvång när du var liten/mindre.
( ) du gör detta test när du borde göra nånting viktigt
(x) du har satt på dig dina kläder bakochfram eller utochin utan att ens märka( nån gång men inte nu)
(x) du har letat överallt efter nåt som du hade i handen eller i fickan
( ) du råkar göra sönder väldigt många saker
(x) du har trillat av stolen då den stått helt still
(x) du använder ordet ”eh” väldigt många gånger om dagen


Summa: 16 , Jag klarde det men var nästan dum
18 eller mindre betyder att du inte är dum.
Min summa:16



HAHAH det var kul.....

Nu har jag tråkigt igen...!!!!!!!!!!!!!!!!....


Vet någon nån bra låt man kan lyssna på ??

nu ska jag gå KRAM// erika ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0